תפריט סגור

מה חושבים על העסק שלי?

מה חושבים עלי ביחס למתחרים שלי?

האם נכון וכלכלי לארגון שלי להתרחב לתחומים / איזורים נוספים?

בימינו, ניתן למצוא קורלציה מלאה בין תפיסת הצרכנים את המותג או השירות או המוצר שמציע להם הפירמה לבין שגשוג והצלחה. שקיפות ונגישות המידע יתרמו לייצור קהל צרכנים מעורב ומיודע, אשר רוצה להיות חלק מההצלחה.

סקרי דעת קהל הינם ערוץ מרכזי לכל פירמה שתורם ללמוד כיצד היא נתפסת בעיני קהל הצרכנים ומהי רמת שביעות הרצון שלהם מהמוצר או מהשרות המוצעים להם. חשיבות יתרה יש לסקרי דעת קהל בהקמת עסק חדש או בהתרחבות עסקית.

אלו מאפשרים לבית העסק לזהות את הצרכים של הלקוחות במסגרת תחום העיסוק הרלוונטי, את נתח השוק שהחברה תופסת או יש באפשרותה לתפוס ביחס לענף כולו וכן את כוח ההשפעה הפוטנציאלי של העסק על הענף בכללותו.

 

מחקרים וסקרי שוק המתבצעים ע"י מכון המחקר VCELL הינם פרטניים לצרכי בית העסק וכוללניים בהיקפם, בהתאם לשאלה המחקרית ולמטרות העסקיות לשמן נערך המחקר. הסקרים נבנים לאחר בחינה מעמיקה של צרכי הארגון והחלטה על קהל היעד ומטרות הסקר.

המחקרים מתבצעים בקהילת הצרכנים הרלוונטית, בין אם בפנייה פרונטאלית ובין אם בפנייה טלפונית, והשאלות נבנות באופן מגוון המאפשר לארגון לקבל תמונת מצב אמיתית ומקיפה על דעת הקהל. במידת הצורך אנו משתמשים גם בשאלוני עומק, ראיונות אישיים ובקבוצות מיקוד, כדי לקבל תשובות איכותניות ונרחבות שיעזרו לארגון בקבלת ההחלטה הסופית.

לאחר שמסתיים מהלך המחקר , תוצג לארגון פרזנטציה מפורטת שתכלול את פירוש שלביי המחקר, מסקנות מתבקשות והמלצות להמשך. ממצאי המחקר יוצגו על פי ניתוחים וחתכים נדרשים בכדי ליתן מענה כולל לשאלות המחקר.

בהמשך לממצאי סקר השוק, אנו בחברת VCELL נשמח לעזור לכם בבניית תוכנית עסקית להקמת עסק חדש או להתרחבות עסקית ובבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה.

אז אם אתה רוצה לדעת מה באמת חושבים עליך…אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עכשיו.