מחקרי שוק

מחקרי שוק הם שלב קריטי בכל פרויקט.
בין אם אתם מתלבטים אם להתחיל את הפרויקט ובין אם יש פרויקט קיים שתרצו לשפר או לבחון את כדאיותו.
כמכון מחקר ל vcell כלי רבים ומדוייקים לחקור שווקים שונים תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח ולאילוצי התעשייה.
מחקרי שוק מספקים אינפורמציה הכרחית לקביעת אסטרטגיות שיווקיות בארגון, מפחיתים תחושת אי- ודאות ותומכים אובייקטיבית בתהליכי קבלת החלטות.ל "VCELL" מחלקת מחקר מפותחת המבצעת מגוון רחב של מחקרי שוק במגוון תחומים.
המחלקה אחראית על בניית שאלונים תוך התאמה אופטימלית לצרכי הלקוח, איסוף מהיר ומהימן של הנתונים, ניתוח מדויק תוך שימוש בכלים סטטיסטים ומודלים מתקדמים והצגה של התוצאות באופן בהיר ושימושי.
מגוון הסקרים כולל:
- בדיקת פוטנציאל שוק
- מחקרי אי קנייה
- סקרי שביעות רצון לקוחות
- בקרות לקוח סמוי
- בניית קונספט שיווקי ועוד…
אז מה בעצם כולל מחקר שוק מקיף?
חשוב להדגיש כי לכל לקוח מוצע מחקר שוק שונה המתחשב בסביבה העסקית, במטרות ובפרויקט האמור.
באופן כללי במחקרים שאנחנו עורכים ללקוחות שלנו נלקחות בחשבון נקודות רבות כגון:
- אפיון וחקר של קהל היעד, הלקוחות הפטנציאליים – מאפיינים אישיים, דמוגרפיים, סוציואקונומיים וכל שרלוונטי ללקוח. איתור קהל היעד כולל גם ניתוח פוטנציאל גלום
- סביבה עסקית – מתחרים ותחרות, תמחור, ספקים, מפיצים
- בחינת אלמנטים שונים הרלוונטיים לפרויקט וללקוח וכמובן ניתוח סל המוצרים והשירותים.
למשל לקוח העוסק בנדל"ן יקבל במחקר השוק שנבצע עבורו תשובות לשאלות כגון – תמחור דירות, מיקום, חוזקות וחולשות של הסביבה, מיצוב בעיני הקהל, מפרט טכני וסטנדרט בנייה
כלים למחקר שוק בחברת Vcell
כמכון מחקר באפשרותנו לשלב מחקרים מקצועיים, סקרים וכל הנדרש על מנת להגיע לאמת הכוללת של כל מחקר שוק.
בהתאם לאופיו של המחקר המוצע, נפעל בסדרת פעולות לצורך השלמתו:
המחקר הכמותי:
- הכנות מקדימות ותיאום ציפיות
- הכנת שאלון טלפוני נעזר ובלתי נעזר
- ביצוע בפועל של המחקר
- ניתוח הממצאים, הפקות לקחים והמלצות לפעולה.
- הכנת מצגת מסכמת הכוללת את ניתוח ממצאי הבדיקות
- הצגת הממצאים
המחקר האיכותני:
- ניתוח מתחרים, הסקת מסקנות והמלצות לעתיד.
- מתן המלצות שיווקיות ותכנוניות.
- שתי בדיקות נפרדות ובזמנים שונים ,לצורך מיצוי הליך מו"מ ובמטרה להגיע למחירי סגירת עסקה.