מרכזים מסחריים
![VCELL מרכזים מסחריים נדלן מניב](https://vcell.co.il/wp-content/uploads/VCELL-מרכזים-מסחריים-נדלן-מניב.jpg)
עולם הקמעונאות והמסחר חווה טלטלות עמוקות בשנים האחרונות, לנוכח הצמיחה המואצת בצרכנות המקוונת. העולם הפך זה מכבר לכפר גלובלי אחד, ובלחיצת כפתור רוכשים מגוון הולך וגדל של מוצרי צריכה לכל בני המשפחה.
תמורות גלובליות אלו משפיעות על הקניונים ומרכזי הקניות האזוריים, אשר עוברים התאמות לחוויית לקוח מדויקת יותר, והתהליכים הללו נמצאים רק בראשיתם.
בד בבד, בשנים האחרונות ניתן לחזות בפריחה מחודשת של המרכזים השכונתיים, הכוללת שדרוג חווית הקניה ושיפור מהותי במעטפת השירותים המוענקת לתושבי האזור.
הרשויות המקומיות מעודדות את היזמים הבונים שכונות מגורים להקים לצידן גם מרכזים מסחריים שכונתיים, וזאת במטרה להפחית את העומסים בכבישים, לשדרג את איכות חיי התושבים, בצד גביית הארנונה. גם התושבים מביעים רצון בקיומו של מרכז מסחרי אינטימי הנתפס כחלק אינטגרלי מן השירותים המוצעים בסביבת המגורים.
המרכז המסחרי השכונתי מייצר אווירה דינמית בלב אזור המאוכלס במאות משפחות הצורכות בו שירותים זמינים שאינם מחייבים שימוש בכלי רכב, ואינם תחליפים לרכישה מקוונת. כל שנותר הוא פשוט לרדת למטה ולערוך קניות בנוחות ובמהירות, לגשת לקבל שירותים רפואיים, להסתפר אצל הספר המקומי או להיכנס לחדר הכושר השכונתי. במקרים רבים קיומו של מרכז מסחרי אף מעלה את ערך הדירות וכך גם היזמים יוצאים נשכרים.
מרכז מסחרי שכונתי עבור אגודה שיתופית בנהריה
![VCELL נדלן מניב מסחר נהריה](https://vcell.co.il/wp-content/uploads/VCELL-נדלן-מניב-מסחר-נהריה.jpg)
מרכז מסחרי שכונתי עבור אלמוג בנס ציונה
![VCELL נדלן מניב מסחר נס ציונה](https://vcell.co.il/wp-content/uploads/VCELL-נדלן-מניב-מסחר-נס-ציונה.jpg)
מרכז מסחרי שכונתי עבור י.ח.דמרי בגן יבנה
![VCELL נדלן מניב מסחר גן יבנה](https://vcell.co.il/wp-content/uploads/VCELL-נדלן-מניב-מסחר-גן-יבנה.jpg)
מרכז מסחרי לגון עבור דיזנגוף סחר בנתניה
![VCELL פרויקט מסחר דיזינגוף סחר לגון נתניה](https://vcell.co.il/wp-content/uploads/VCELL-פרויקט-מסחר-דיזינגוף-סחר-לגון-נתניה.jpg)
מחקרי השוק והתכניות העסקיות של מרכזים מסחריים מהווים כלי לקבלת החלטות מושכלות של יזמי הנדל"ן בקשר עם קונספט הפרויקט המתוכנן, הניתוח הכלכלי, איפיונו ומיתוגו על מנת להשיא את שוויו לחברה.
המחקרים כוללים את הפרקים הבאים:
- ניתוח מיקום ותחבורה ברמת מאקרו ומיקרו
- ניתוח מסמכי הפרויקט: סטטוס משפטי, תכנוני והנדסי
- ניתוח סביבה עסקית: ניתוח צד ההיצע וצד הביקוש, תחרות קיימת ועתידית, דמוגרפיה וקהלי יעד, עוגנים כלכליים
- עסקאות ברות השוואה
- המלצות לגבי קונספט שיווקי ותמהיל שימושים
- ניתוח S.W.O.T
- ניתוח כלכלי והערכות שווי
לווי הלקוח אינו מסתיים בהגשת עבודת המחקר והניתוח הכלכלי. צוות החברה מלווה אותו באופן צמוד לפי צרכיו הממוקדים:
- מנהלת היגוי ושיווק לפרויקט
- יישום המלצות המחקר
- לווי מו"מ לרכישה או מכירת נכס
- ביצוע בדיקת נאותות לרכישת נכס
- לווי והדרכת הצוות המקצועי של הלקוח
- לווי גיוסי הון וחוב לרכישה ו/או הקמת פרויקטים